vice-feeest!

Tja!
Den här dagen började med ett glas cola och en halv chokladkaka till frukost, och så har det fortsatt. Det enda nyttiga jag har fått i mig är några vindruvor, annars har kosten bestått av pizza, bullar och oboy! Men såna dagar måste man också få ha ibland. Speciellt efter gårdagen...
Kvällen började hos amanda där vi drack vin och lyssnade på musik, sen drog vi iväg till sveavägen där Vice 4-års jubileum hölls. Lyckligtvis kom jag in utan problem (tur att man inte är nån stor bloggerska som alla känner igen, dom blir bara utslängda) sen var partyt igång och vi dansade, minglade runt och hade det trevligt. Det var sponsrat av korsenkova och grolsch så drycken var kirrat och så fick jag ju sisådär 9 extra shot-biljetter av nån random, inte helt fel.
På vägen hem blev det lite fyllekäk på donken innan jag tog bussen till Vera där jag som tur var lyckades väcka henne så att jag kom in.

Nu är det dags att ta tag i pluggandet som jag har skjutit upp under hela helgen, annars blir det en jobbig dag imorn, ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0