"look at the stars, see how they shine for you.."

Nu är jag tillbaka från en tuff träning. Var där ensam idag så jag fick vara med nån okänd tjej, och jävlar vad stark hon var! Det var typ jobbigare att hålla i kuddarna när hon sparkade/slog än att göra det själv. Jag känner redan hur träningsvärken börjar hoppa på mina ben och armar.
Jaja, stark och vältränad kommer jag väl bli igen om jag fortsätter såhär lite oftare :)

Vill också meddela att min underbara vecka just blev ännu lite bättre eftersom svenskalektionerna är inställda, slutar alltså 12.05 istället för 15.00 imorn, halleluja!

Nu är det franskaläxa som gäller, satsar på att få mvg den här gången, så det gäller att ligga i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0