lördag

Jag vill bara krypa ner i sängen igen och sova bort hela den här dagen...
Det blev nog lite väl mycket av det goda igår=jag mår skit idag. Men som tur var gjorde jag inte bort mig iaf tror jag.
Ikväll ska jga iväg till min morbror på kräftskiva, jag som verkligen inte känner för att vara social överhuvudtaget idag.
Nu kommer mamma hem också, det känns som att hon har lite väl bra koll på att jag inte var helt nykter när jag kom hem igår, vi får väl se om hon säger nåt, jag kom ju iaf hem välbehållen rätt tidigt.

Nu ska jag nog fixa till mig lite, och kanske läsa lite i min bok. Håll tummarna för att jag ska lyckas hålla mig vaken ikväll!

Update: råkade bara spara som utkast igår, därför publiceras detta inlägg först nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0