födelsedag!

Gissa vem som fyllde år igår?! jo det var ingen mindre än jag själv! 16 bast är man nu och det är väl ingen större skillnad men det känns ändå bra att vara lika gammal som alla andra. Dagen var härlig och jag fick träffa de som betyder mest för mig.
Väcktes vid 9 med sång och presenter av familjen, sen försökte jag somna om, men självklart börjar mobilen ringa så då är det kört!
Under dagen var jag tvungen att städa mitt rum trots att jag fyllde år, sen drog jag iväg och fikade med Lena, Miranda, Jessica, Carro, Elin och några till. År och dar sen jag såg vissa av dem så det var mysigt värre.
Kvällen började här med middag och lite förkrök innan vi drog vidare först till Robert på ekerö och sen därifrån till Joel i stan. Det blev lite rörigt eftersom det kom och gick folk hela tiden, men det var trevlans och jag är nöjd med dagen i helhet :D 

Snart är det dags för släkten på pappas sida att komma hit och fira mig, jag hoppas på att få ännu lite mer pengar. Nu måste jag duscha och fråscha till mig lite, förhoppningsvis hinner jag sova en stund också, annars är det risk för ännu en ruggigt osocial emma under en släktmiddag, det händer alltför ofta på söndagkvällar har jag märkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0