trött och sjuk..

Hej allihopa!
Idag är ingen bra dag, vaknade upp med världens halsont och hosta, träningen igår var tydligen inte omtyckt av min redan halvsjuka kropp. Under dagen har det bara blivit värre, har sovit några timmar under eftermiddagen men tröttheten  är kvar så jag ska snart gå och lägga mig tror jag.
Hela min klass är sjuk, det var 8 pers hemma idag och dom som var där gick runt och hostade och snörvlade mest hela tiden, och idrottslektionen var ett fiasko med minsta lagen någonsin.

Den närmsta veckan har jag mycket att se fram emot, det är vad som muntrar upp mig just nu!
Imorgon: slipper jag skolan för klassen ska till Kärsön och göra massa samarbetsövningar.
Fredag: har bara 2 lektioner, sen är det heeeeeeeeelg!
Lördag: Jag fyller år! äntligen blir jag 16 :D det ska såklart firas hela helgen!
Söndag: kommer släkten hit tror jag, brukar betyda mer cash för ingen vet vad dom ska köpa, men jag klagar inte!
Onsdag: COLDPLAY-KONSERT SEN INSPARK! Jag är helt överhypad på att se coldplay, men jag hoppas att jag hinner till insparken sen också, så jävla dumt att dom har flyttat den till onsdag istället för tisdag!
Torsdag: studiedag=leeeedig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0