tisdag!

Gårdagen böev inte allt för händelserik, efter skolan drog jag hem, pluggade lite och slocknade sedan nån timme innan middagen för att ta igen mig lite efter helgen. Efter det var jag fortfarande riktigt trött så det blev en tidig kväll för mig.

Idag hade jag lite sovmorgon och började 9.30. Helt ok dag, inte haft så många lektioner men ändå arbetat effektivt på alla grupparbeten vi håller på med. Under tvåtimmars-lunchen åkte jag med några av brudarna till v-by och käkade foccacia på ett café där. Riktigt mysigt var dte och det känns lite roligare att utnyttja tiden lite mer än att bara sitta i skolan och dega.

Ikväll bär det av på kickboxningsträning, haha jag är sämst på att träna! Mitt mål på 3 ggr i veckan går inte så bra känner jag, man får ju typ träningsvärk som håller i sig i en vecka av ett enda träningspass, och så har jag idrott i skolan 2 ggr per vecka så man pallar inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0