thank god it's friday!

freeeeeeeeeedag!!!! och första helgdagen på länge jag bara är hemma och slappar! planerna var att träffa kompisar o grejer, men sen hände det inte så mycket kul, så det blev chillkväll, lite störande bara att jag precis hade fixat klart mig när jag får höra det!
Hade bara 1 timmes föreläsning idag i skolan, sen käkade vi lunch där. Sen skulle vi dra iväg och fika, men det blev lite fler än vi hade tänkt, så det blev ett jävla problem att hitta ett café som hade plats för 13 pers, alltså gav vi upp dom planerna. Istället gick vi och köpte godis och satte oss i vasaparken nån timme och hade det mysigt :)
Jag har också hunnit med att jobba massa, kl 15.30-21 kunde man hitta mig på subway, och imorn blir det samma sak :/

Gud vad veckorna går fort, det var ju precis helg, och snart är det dags för höstloooov :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0