orientering

orientering i grimsta idag dårååååå.. gick ganska bra faktiskt, jag och amanda var ju bästa teamet och hittade 17/20 kontroller. Men jävlar vilken panik vi fick i slutet, 11.13 var sluttiden för oss, om man kom senare var det 1- poäng per minut!
När det var en kvart kvar var vi vid stallet, så vi kuuuuutade hela vägen och såklart springer vi åt fel håll på fältet, men vi hann, med 3 minuters marginal! inte illa asså! Slutade runt halv 12 och sen dess har jag bara varit hemma, ätit lite och pluggat lite. men pluggandet måste jag definitivt fortsätta med typ hela kvällen.

Snart ska jag iväg till gullmars och möta ampa vid skolan, sen ska vi väl chilla runt ett tag innan hon och de andra fiskarna ska iväg och simma. Själv har jag gjort min träning genom att springa runt i skogen i 1 ½ timme!

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0