ingen kommer gå säker länge till..

Fick en välbehövlig 3-lektionersdag i skolan idag eftersom vi inte hade nån svenska, så jag slutade 12 istället för 3, inte helt fel :D Käkade lunch i skolan med klassisarna innan jag drog hem. Vår skola har faktiskt riktigt bra mat måste jag säga, även om det inte är en stor bragd jämfört med högalid.

Snart ska jag iväg till stan för att möta upp syrran, hon skulle köpa lite danskläder och så ska vi väl käka nåt innan det bär av mot träningsstället. Ikväll är det sparkar och slag för hela slanten, vi ska nämligen prova på kickboxning!
Jag har vrait intresserad av det en längre tid men först nu har det blivit handling av tankarna. Min kusin har ju varit världsmästare eller nåt i det så jag borde ha en del i generna, haha!

Dags att packa ihop grejerna och dra snart, berättar senare hur det var :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0