I need a break

jobb, jobb, jobb hela helgen låååång. Är helt slut nu efter att ha jobbat fre, lör och söndag. Och imorn är det skola igen, snacka om seg helg jag har haft.. menmen, det kan ju va bra ibland och jag har ju tjänat en massa cash så att jag kan leva ut kommande helger mer :D
Fast frågan är när det blir, ska jobba hela nästa och helgen efter det ska jag på tränarkurs. Så min första lediga dag blir väl om ca 3 veckor förhoppningsvis.
Nu borde jag plugga matte, måste räkna ikapp lite så jag inte behgöver räkna 5 kapitel dagen innan provet, men det är så jäkla tråkigt så jag tror det får vänta tills imorn eller nåt.

Veckans planer är oklara. Har orienteringsdag på tisdag och franskaprov på torsdag, inget kul att se fram emot alltså! och helgen lär väl inte heller bli så kul, beror på om jag pallar göra nåt efter jobbet.
Nu är det dags för duschen, ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0