Fredag!

De två samtalsämnena som har cirkulerat i skolan idag har varit: skolfotot och helgen. Ngående det förstnämda gick frågorna runt i cirklar, typ hur ska jag le? med tänderna eller utan? vi har likadana tröjor på oss, vad ska jag göra? hur ser jag ut? har jag läppglans utanför? har nån en spegel? osv osv... Det blir mycket sånt med 22 brudar som alla är måna om sitt utseende och vill göra ett gott intryck för resten av skolan.
Ämne nr 2 var det inte så mycket att snacka om eftersom det var typ 3 pers som hade nånting planerat, resten började få lite smått panik för att de inte hade några planer. Jag föreslog att hela klassen skulle ses och typ kröka, men då uppstod som vanligt problemet att ingen var ensam hemma. På onsdag är det planerat att vara hos Peter och föra innan insparken, men jag ska ju på konsert då så jag missar :(

Ikväll ska jag jobba 17-21, men ses är jag taggad på partey, får se vad som dyker upp, men nånting ska jag göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0