family first

Nu har jag precis slagit mig ner framför datorn efter en dusch, satt på lite coldplay och börjat torka mitt hår.
Dagen har mestadels spenderats hemma. Sov länge, fixade med lite usa-papper och drog en sväng med dammsugaren. Sen hängde jag med familjen och såg "Mamma Mia" på bio, den var faktiskt riktigt bra!

Igår var jag ju helt körd, trodde absolut inte att jag skulle kunna hålla mig vaken längre än till nio eller nåt, men min älskade släkt höll mig sysselsatt och jag klarade till och med av att ha ögonen öppna hela bilresan hem!
Enligt många jag känner spenderar jag ovanligt mycket tid tillsammans med mina mostrar, kusiner, sysslingar och allt vad det är, men det har jag alltid gjort och jag tycker det är riktigt härligt! Vi är ju en ganska stor släkt så alltid finns det någon eller något att fira :D

Imorn bär det av till skolan igen, 8.00 med idrott, snacka om att vilja döda oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0