DH är tillbaka!

Idag börjar desperate houseviwes, woho! kommer inte ihåg vad som hände sist, men det lär väl komma upp när jag börjar kolla.
Innan dess borde jag räkna lite matte och plugga lite franska, har prov på torsdag :S får  se vad huvudet pallar, har haft huvudvärk halva dan och de här jävla tabletterna hjälper inte längre, vande mig nog lite väl mycket av att gå på piller i vintras/våras när mitt ryggonda var som värst, sen dess har jag typ varit immun mot ipren och alvedon om jag inte tar typ 3 på samma gång.. För er som undrar så ramlade jag i en trappa (låter skitdumt) för snart ett år sen och fick sprickor i ett revben och något annat ryggben samt en rejäl muskelblödning. Efter det kunde jag knappt röra mig på flera veckor, varje gång jag bytte ställning, satte mig ner/reste mig var det som att någon skar en kniv rakt igenom hela ryggen. Rehabiliteringen var jävligt seg och det blev aldrig riktigt bra eftersom att jag började belasta fel delar av ryggen och senare fick ont på andra delar. Därav mitt ipren-och alvedonknarkande under en längre period än vad som är nyttigt.

Så nu har ni fått veta det mesta av det också, varför jag har varit halvt handikappad och en av anledningarna till att jag inte kunde fortsätta med konståkningen, missade ju en hel säsong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0