coldplay och kaos

Coldplaykonserten igår var så jävla bra, perfekt blandning mellan gamla och nya låtar och härlig stämning i hela publiken, lite synd bara att man inte stog där nere, det skulle varit ännu bättre. Men jag klagar inte, hellre vara där på sittplats än att sitta hemma!
Efteråt drog jag till sveavägen där våran inspark hölls, men pga nolltolerans mot alkohol för vissa (!) så blev det en stor flopp då vi inte ens kom in efter en timme i kön! Så jävla störande att dom bara kollade vissa och att folk som verkligen var riktigt packade kom in utan problem. Jag och några andra tjejer skulle dra till cafe 60 istället, men såklart stänger dem precis när vi kommer, hela världen var emot oss! Istället drog vi till donken i fridhemsplan och tröståt bort vår irritation.

Idag har jag jobbat från 11 till 19.30, var ju ledig från skolan. Sen har jag varit hemma, käkat middag, kollat på idol där min kompis Cornelia var med, synd att hon inte kom vidare bara. Imorgon är jag ledig igen så då ska jag nog till stan och shoppa lite och försöka få tag på biljetter till Vice som är på lördag, hoppas det funkar!


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0