COLDPLAY IMORN FFS!

imorgon är det äntligen dags! Jag ska få se ett av de bästa banden i världen, nämligen COLDPLAY :D jag är så jävla glad och älskar mina päron mest för att jag fick biljetter! Oavsett vilket humör man är på passar deras musik och de har ett jävligt härligt sound. klockan 19.30 kan ni alltså se mig och laura typ helt freakade i väntan på att de ska börja spela!!
Efter konserten bär det av till Mango Bar på sveavägen där min inspark hålls, får se hu länge jag hinner vara där, men en stund blir det väl iallafall! Snacka om busy kväll, det är tur för mig att jag är ledig torsdag och fredag asså :D

Är ni inte lite avundsjuka nu eller? tihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0