stjärnor på is

Ingen har nog missat att tv4:as stjärnor på is börjar sändas på lördag. Som gammal konståkare är jag lite skeptisk till programmet. Självklart kommer det ge massor av bra publicitet om konståkning i media och få fler att börja med konståkning och få upp ögonen för den vackra och underbara sport det verkligen är! Men samtidigt kan det kännas lite oseriöst när det visas på det här sättet.
jaja, jag kommer iaf sitta bänkad framför tv:n och glo på alla gamla konståkare som man känner igen, bl a Alex var min ena tränare precis innan jag slutade och Gabbi som åkte i min klubb innan hon slutade åka.



Här har ni alex när han uppträder med sitt solonummer på våran säsongsavslutning i våras.



Här är han med sin partner Josefin Crafoord, hoppas dom vinner hela skiten!

GO ALEX, HAN ÄR BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0