partymode

planerna för kvällen är som sagt fest hos frida, men först ska jag käka en god middag med familjen och fixa iordning mig, men vet fortfarande inte vad jag ska ha till min kjol, jobbigt!

Imorse var jag och vaccinerade mig, fyfan vad hemskt det var efter! Först nu börjar jag kunna lyfta saker utan att det känns som att jag ska tappa armarna. Det är illa när jag måste be mamma knyta skorna åt mig för att jag inte kan dra i dem. Men nu är jag iaf ännu ett steg närmre usa-resan :D och så är det ingen risk att jag får polio eller hepatit!
Sen drog jag in till stan för att lämna lite grejer till vera och träffa brudsen en stund.

Ikväll är det, TAGGATAGGATAGGASPÅRASPÅRASPÅRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0