panikdag

Den här dagen började verkligen inte bra! Hann inte duscha igårkväll så jag var tvungen att göra det imorse, men ofta jag hade planerat det och ställt klockan tidigare? nej juste, så jag fick lite panik men trodde att jag skulle hinna iaf. När jag ska äta frukost råkade jag ha mackorna i brödrosten lite föör länge, så det fick bli cancermackor med ost.
Sen var det dags att kuuuta till skolan, med fet packning och paraply eftersom det regnade! Snacka om dålig morgon, och den blev inte direkt bättre av att vi hade matte första lektionen...

Annars har väl dagen varit helt ok, inte så många lektioner, men däremot slutade jag sent och fick brådis till mälarhöjden där jag skulle vara tränare. Där blev det ännu mer panik när vi var en tränare för lite och vuxengruppen fick lite blandad träning av mig och veronica.

Nu är jag helt slut och ska nog gå och lägga mig, imorgon blir ännu en stressig dag, men antagligen superkul kväll eftersom vi ska ha klassåterträff med 9c, då kan inget gå fel :D
Tur att jag börjar 12 imorn så att jag kan vila upp mig ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0