min kropp hatar mig

tjaa!
Egentligen borde jag gå och lägga mig nu, men tröttheten vill inte infinna sig under normala tider för mig.
När jag kom hem från skolan var jag galet trött och hade  ont i huvet, så vid fem gick jag och la mig, hade tänkt sova ca en timme och sen dra och träna. Men när min syrra försökte väcka mig två gånger och jag somnade om hela tiden kändes det lönlöst, istället sov jag till 10, gick upp och åt lite och kollade på DH som pappa hade spelat in, nu borde jag borsta tänderna och gå och lägga mig så att jag inte vänder helt på dygnet.

Imorgon är jag ledig men ska nog ta mig upp hyfsat tidigt så att jag hinner träna kl 12. Sen borde jag plugga massa också, men vi får se hur det går :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0