HÖSTLOV

efter 10 veckors lidande genom skoldagarna är det äntligen lov! Snacka om att det behövs efter den senaste veckans megaplugg! Pluggandet har iofs lönat sig, fick MVG på både franskan, FeA och Samhälle :D Känns som att gymnasiet har börjat hyfsat iaf! Något som jag tror gick mindre bra var dagens matteprov, men vafan, man kan inte va bra på allt!

Under lovet ska jag jobba sön-ons, men annars ska jag väl sova hela dagarna och parta hela nätterna!
Helgens planer är väl att åka till stan imorn och byta lite grejer och så, sen ska jag nog träffa laura eller anna, får se vad som händer helt enkelt. På lördag ska jag till Frida med de flesta i klassen, kommer nog bli askul! Lite jobbigt bara att hon bor typ längst ut på ekerö och jag börjar jobba 11 på söndag, men that's life! Får väl ta igen sömnen i slutet av veckan, det brukar ändå va lugnt på jobbet på söndagar.

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0