ge mig ett liv, tack

hola!
Dagen har spenderats på subway precis som resten av helgen så det har inte blivit mycket annat att göra för min del.. ganska surt med tanke på´att jag jobbade hela förra helgen också!
Nästa helg blir det inget jobb, utan istället ska jag på tränarkurs typ 9-17 både lör och sön, snacka om no life för mig just nu :( jaja, pengarna rullar ju in och med en extra tränarkurs kanske jag tjänar mer och slipper ha de minsta barnen.

"Stjärnor på is" var väl ingen succé igår, det var väl ingen märkvärt hög nivå på kändisarnas åkning men det var kul att se alla gamla konståkare som man känner igen.
Aleksander har jag ju haft som tränare, Gabbi har åkt i min klubb och Cissi (tränaren) har jag haft som idrottslärare. Sen har jag ju haft Tony Irving som danslärare och så känner man ju igen de flesta andra i konståkningsvärlden också!
Jaja, vi får se om det blir bättre nästa gång, jag hejar på aleks och josefine iaf och hoppas att dom får högre poäng av domarna nästa gång!

Nu är det dags för duschen, sen ska jag försöka plugga lite, fixa naglarna och kanske se ett OTH-avsnitt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0