5:45

Det var tiden min väckarklocka ringde imorse. Nån minut senare hade jag hasat mig upp ur sängen och till min förskräckelse insett hur tidigt det verkligen var och sett hur mörkt det var ute. Klagande hjälper tyvärr inte när det är jobb på g, så det var bara att käka frukost och så för att sen hoppa in i bilen till älvsjö.

Dagen har alltså spenderats på älvsjömässan på skolforum. Det är en mässa för alla lärare och min uppgift var att dela ut kaffe vid utbildningsförvaltningens monter. Vi var dock 5 pers på en kaffemaskin vilket gjorde minst tre personer åt gången sysslolösa. Detta innebar en otroligt seg och långtråkig dag med mycket smärta i rygg och fötter. Nu är det snart dags för mig att gå och lägga mig så jag orkar med samma sak imorgon, då har jag t o m ett tränar-pass efteråt, snacka om att jag kommer vara körd!

hoppas ag överlever, men jag lovar inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0