från långt och blont till brunt och kort

För första gången i mitt liv har jag vågat mig på att färga håret i en annan färg än blont. Nu är jag alltså BRUNETT!! För ett år sen var mitt hår långt, blont och oftast lockigt. Numera är det kort (sen rätt lång tid tillbaka) brunt och alltid platt! Det känns riktigt konstigt just nu och jag blir skräckslagen varje gång jag ser min egen spegelbild, men jag vänjer mig nog snart vid färgen. Egentligen är det väl inte så mörkt, men om man har haft ljusblont hår sen födseln är det en gigantisk förändring. Det är bara en toning så det blir väl ljusare så småningom också, då får vi se om jag behåller det bruna eller fixar blonda slingor eller nåt.

Imorgon är det dags för ettornas afton i skolan. Det verkar inte som att så många ska gå, men jag får se hur det blir. Just nu känns det mer lockande att bara chilla ett gäng hos Anna. Jaja, spontanitet är alltid kul, så vi får se hur kvällen slutar.


Kommentarer
Postat av: martina

sv; haha ajdå, men huset står kvar eller? ;)

själv har jag sovit bra! och tack så mycket, kul att du tycker det :)

2011-11-30 @ 20:30:01
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0