senaste dygnet

Igår var en riktigt trevlig kväll hos luren igen! Kom dit vid 10 då hela gänget redan var där, jag är ju alltid sen pga tunnelbana och för att jag är allmänt seg när jag fixar mig.
Den här kvällen var det dock lite mer folk än i förrigår så det var nice.
Började med lite shottar och rökning under fläkten, sen kollade vi på älsklingsfilmen tomten är far till alla barnen för att sedan ta oss iväg till donken för lite nattmat. Men det är helt sjukt dåligt att man inte kan köpa glass på natten, vad är det för dumt påhitt att stänga av glassmaskinen?
väl tillbaka till laura blev det en ny film, hundtricket som jag inte riktigt lyckades hänga med i för att jag var sjukt trött och alla snackade.
Vi kom väl i säng vid 5-halv 6, lagom kul för mig som skulle upp och jobba imorse. Så efter ca 4 timmars sömn var det bara att krypa upp ur den varma sängen och pallra sig iväg.
Kom hem vid 5 och somnade direkt. Efter tre timmar hade jag samlat ihop tillräckligt med energi för att komma upp ur sängen och få mig dagens första mål mat.
Nu är jag helt körd och ska nog snart sova i min egen säng för första gången på en vecka känns det som, ska nämligen upp och jobba imorn igen, men den här gången är det som tränare vilket är mycket roligare och så tjänar man mer per timme :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0