mitt "lov"

Nu är långhelgen över och imorgon väntar skolan igen.
Det har varit en händelserik helg med mycket skuttande fram och tillbaka.

Onsdag: Valborgsfirande hos moster som fyllde 40. Mycket folk och fart även om jag tycker att hon kunde valt en annat dag så jag slapp missa valborg.

Torsdag: Kom hem från kusinerna vid 6 och hann bara byta om innan jag drog iväg till laura. Där var det en härlig kväll tillsammans med de bästa :)

Fredag: Jobb 16.30-20, därefter kutade jag hem för att duscha och sen dra tillbaka till laura där det väntade ett gäng trevliga typer som vi chillade med hela kvällen/natten. Fick även träffa lurens loverboy pepe som jag har hört så mycket om. Fick inte så mycket tid att snacka med honom men han verkar ändå vara en mysig kille.

Lördag: Efter 4 timmars sömn masade jag mig upp ur sängen för att jobba i 4 timmar, kom hem och la mig och sov på direkten, vaknade efter några timmar men pallade inte dra iväg nånstans då.

Söndag: Var tränare en timme på förmiddagen, sen har jag bara slappat och skrivit lite på mitt fysikarbete som typ är klart nu. Har tyvärr inte hunnit plugga någe matte vilket skulle behövas inför nationella på tisdag, men det får väl gå som det går.

Nu ska jag väl strax börja göra mig iordning för att sova lite, känner att jag har lite sömnbrist efter helgen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0