helgen

Imorgon är det skola igen och en hel vecka tills nästa helg, den här veckan har jag också 2 redovisningar som jag inte ser fram emot, hatar muntliga redovisningar!
Helgen har iaf sett ut såhär:
I fredags hade vi vårfest i skolan, sen drog jag iväg och fixade lite grejer innan jag drog hem och solade, på kvällen var jag bara hemma och chillade, kändes skönt att sova ut lite eftersom jag skulle jobba på lördagen.
Som sagt så jobbade jag från 12-18 i lördags, sen drog jag hem och käkade middag med våra gäster från göteborg (ja, jag började snacka göteborska bara dom sa hej)
Efter att ha ätit lite så drog jag iväg till zinken och mötte Vera och Laura, sen satt vi på zinkens IP och väntade på Linn i typ en timme innan hon äntligen kom, då drog vi iväg till tanto och mötte hennes kompisar, det var riktigt kul och dom var supertrevliga! Linn och Kevin kom även på den brillanta iden att bada vid 12, galet kallt och jag är glad att jag hoppade över det.
Vid 3 ungefär så drog jag och Vera hem till Andreas och sov där, eller det blev väl inte så mycket sömn men men :P
Idag kom jag väl hem vid halv 1. Bytte om direkt och la mig och solade i trädgården i några timmar. Nu har jag precis gjort klart mina redovisningar och ska även plugga lite franska.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0