happy day!

Jag är så jävla stolt över mig själv nu!
Kom hem efter skolan vid halv fyra, fixade iordning en kaffe och satte mig sedan för att plugga i 4 timmar i sträck! jag har nog inte pluggat så mycket på en gång under hela högstadiet, men nu har jag sjukt mycket som ska vara klart imorgon och på onsdag så jag var tvungen att ligga i ordentligt.
Nu är jag iaf klar med mitt Kina-arbete och min svenskuppsats. Har även renskrivit engelskan och läst lite biologi på engelska :S
Nu är det bara en kemirapport och lite mer biologi kvar så är jag klar med allt arbete på hela högstadiet! Har iofs en låt som ska skrivas klart men det är riktigt kul så det räknas inte riktigt. Känns så jäävla bra och jag tror att jag kommer bli riktigt nöjd med mina betyg ifall jag inte sänker mig i något ämne nu!
Fick reda på idag att jag har ett säkert mvg i bild vilket var det ämne jag trodde att jag skulle få lägst betyg i, tur att lärarnna inte alltid tycker som jag :D

Arvikafestivalen för mig i sommar! Biljetter ska vi köpa imorn, sen är jag redo för parteeeeey, det ska bli sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0