händelserikt slut på skolveckan

tjoho alla glada!

Måste bara säga att jag har jävligt fullt upp just nu i skolan o grejer.
Hah, nu är basket turneringen ingång och SNYGG-ANDERS ÄNGLAR som är mitt lag spelar sin första match imorn :) Vi är ju enda tjejlaget så jag tycket vi borde få lite lättare (a) annars kör vi bara vår specialtaktik för att distrahera grabbarna så tar vi hem vinsten så lätt!

Nu på fredag kommer min dag vara helt fuckad och jag hoppas verkligen att jag kommer ihåg vart jag ska och när. Missade ju NP i engelska när jag var i usa så nu måste jag göra det på fredag. Först läsförståelse kl 8, tydligen tar den typ 20 min och jag har en 80 min lektion :/ Annars skulle jag haft sovmorgon till 9.45, känns lagom kul.
Sen har jag hörförståelsen kl 12.05, alltså måste jag gå tidigare från lunchen och kan inte vara med och förbereda vårfesten som är efter lunch.

Vårfesten är ju som sagt efter lunch, tyvärr har typ alla som skulle uppträda bangat ur så nu får vi se hur det blir.
Var ju massor med diskussioner också ifall vi skulle få göra vår sexochsam-dans för att den var så porrig, men nu ska det gå bra om vi har andra kläder och om mary skippar sitt solo.. det blir ju inte samma sak, men nånting måste vi ju iaf göra.

Ganska mycket grejer som är tråkiga för er att veta i det här inlägget, men jag kommer ihåg lättare så här!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0