basket & vårfest

Igår spelade vi ju första matchen i basketturneringen, enligt marcus så skulle han bli stolt över oss ifall vi lyckades med att inte förlora med mer än 12 poäng, snacka om att han måste varit stolt då när resultatet blev 8-1, alltså blev det ju bara 7 poängs skillnad :)

Idag har min fredag inte riktigt sett ut som vanligt, började med np i engelska, sen hade jag en lektion innan vi skulle öva till vårfesten, sen ade jag np igen, och så avslutades dagen med vårfest!
Våran klass fick ju tyvärr inte göra sin sexochsam-dans eftersom den var olämplig när det var yngre barn där också, men jag fattar inte varför!? Dom har väl ändå sett värre saker innan och det är ju inte som att tex 9da's dans var bättre!

Ikväll får jag se vad som  händer, är ganska seg nu och så ska jag jobba imorgon hela dagen så jag kanske bara är hemma. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0