9c intar Gotland

hallååååå!

Är så jävla taggad inför imorn! Äntligen drar 9c iväg till Gotland under 4 dagar! shit vad jag har längtat i flera veckor och nu är det alltså time! Våran klass är typ skönast ever och har en härlig blandning av olika slags folk, men vi kommer faktiskt jävligt bra överens hela högen.
Det ska bli superskönt att komma bort ett tag och framförallt att missa orienteringen på fredag i hellas :D

Känns som att allt rullar på bra nu och det är inte många dar kvar i skolan innan avslutningen. Hoppas även på att jag lyckas skrapa ihop mina 320 poäng som jag har en liten chans att få, det skulle göra mig till sveriges lyckligaste och rikaste :D

Nu måste jag packa lite och fixa lunch tills imorn, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0